Je vindt hier antwoord op je vragen over het plaatsen van een bestelling.

Veel gestelde vragen

Ja, wij leveren uit eigen voorraad. Als producten niet op voorraad zijn, staat dit bij het product vermeld en kun je het niet bestellen.

Dat is vervelend! Het kan voorkomen dat je bevestiging in je spambox is beland. Check daarom eerst je spambox. Tref je je bevestiging daar ook niet aan, stuur dan een mail aan hallo@speenwinkel.nl. Vermeld de naam waarmee je hebt besteld, dan gaan wij jouw order terugzoeken.

Om snelle levering te kunnen waarborgen werken wij met eigen voorraden. Als deze op zijn dan kan je het product tijdelijk niet bestellen.

Zolang een bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kunnen we je hier in de meeste gevallen bij helpen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en we zoeken dan samen naar een oplossing.

De artikelen in jouw bestelling worden pas voor je gereserveerd als je betaling is voldaan. Het kan gebeuren dat meerdere klanten tegelijkertijd aan het bestellen zijn en dat artikelen uitverkocht raken tijdens jouw bestelproces.

Toevallig in de buurt? Bespaar verzendkosten en haal je bestelling zelf af door vooraf contact op te nemen. 
Let wel op: dit kan enkel op afspraak. 

Wil je weten wanneer wij verwachten dat je het artikel weer kunt bestellen, vraag het ons per mail hallo@speenwinkel.nl.

Leuk! Ja, dat kan. Al onze artikelen die naar wens met een naam of een afbeelding kunnen worden geleverd, herken je aan het ‘customize’-label bij het product. Het personaliseren wordt in het bestelproces automatisch als optie aangeboden. Wil jij je artikel(en) anders gepersonaliseerd hebben dan door ons aangeboden? We kijken samen graag samen met je naar de mogelijkheden. Neem contact met ons op per mail via hallo@speenwinkel.nl.

Heb je een andere vraag of kom je er niet uit?

Geen punt! Neem gerust contact op met onze vriendelijke en professionele klantenservice, wij helpen je graag verder.

Neem contact op