Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, verzenden we dezelfde dag en worden doorgaans de volgende dag geleverd. De vermelde prijzen op onze website zijn exclusief verzendkosten.

Onze verzendkosten binnen Nederland

  • 4,95 – voor bestellingen onder de 40,-
  • Gratis – voor bestellingen vanaf 40,-

Onze verzendkosten naar België

  • 4,95 – voor bestellingen die door de brievenbus passen mét track-and-trace
  • Gratis – voor bestellingen vanaf 40,- 

Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL of Bpost. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Veel gestelde vragen

Onze bezorgdagen zijn dagelijks van dinsdag tot en met zaterdag. Binnen maximaal één werkdag na bestelling wordt je pakketje bij ons opgehaald. De volgende dag brengt de koerier dan jouw bestelling. Je krijgt steeds per email een track & trace code om je zending te volgen.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. We verwerken je bestelling altijd binnen 24 uur.

Zodra Speenwinkel jouw pakketje heeft verzonden, krijg je hiervan per email een bevestiging. De track & trace code van je bestelling wordt naar jou gestuurd, zodra deze is ingescand bij de koerier. Het kan soms even duren voordat de verzendgegevens beschikbaar zijn. Vind je het te lang duren? Neem gerust contact op met ons, we helpen je graag. stuur ons een Whatsapp of mail naar hallo@speenwinkel.nl.

We verzenden je bestelling gratis vanaf 40,-

Je kunt je bestelling standaard in Nederland, België en Duitsland laten bezorgen. Wil je een bestelling naar een adres daarbuiten laten verzenden, neem dan contact met ons op en wij zorgen dat je pakket goed terecht komt.

Ja hoor, je kan je bestelling rechtstreeks bij iemand anders laten bezorgen! Gewoon in het bestelproces bij afleveradres het adres invoeren waar jouw pakketje naartoe verzonden moet worden. De factuur komt enkel via de mail naar het opgegeven emailadres. 

Wat vervelend dat er een verkeerd artikel is geleverd. Ons excuus! Stuur een email naar hallo@speenwinkel.nl met een foto en beschrijving van wat er mis is, je naam en het ordernummer. We sturen je per omgaande en kosteloos het juiste artikel alsnog toe.

Wat vervelend dat je je bestelling niet volledig hebt ontvangen. Ons excuus! Stuur een email naar hallo@speenwinkel.nl met een foto van de artikelen die je hebt ontvangen, de benaming van hetgeen je niet ontvangen hebt, je naam en het ordernummer. We gaan kijken voor jou wat er verkeerd is gegaan.

Wat vervelend dat je je bestelling beschadigd hebt ontvangen. Ons excuus! Stuur een email naar hallo@speenwinkel.nl met een foto van het beschadigde, een omschrijving van de beschadiging, je naam en het ordernummer. Wij zorgen zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Heb je een andere vraag of kom je er niet uit?

Geen punt! Neem gerust contact op met onze vriendelijke en professionele klantenservice, wij helpen je graag verder.

Neem contact op